Torsdag!

2010-10-14 @ 09:48:12

ja då va de torsdag i gen :D äntligen och i morgon är de fredag sen är de helg en inte så lång helg men en väldigt mysig i dag kommer Oscar till oss vi ska ha han i helgen när vi är du på Sandhamn de ska bli toppen kul så i morgon ska Oscar vara med pappa på jobbet för som att jag inte vet om jag jobbar eller inte men jobbar jag inte så åker jag och hämtar honom på pappas jobb annars får han vara där hela dagen om jag jobbar de va så skönt att de kunde lösa sig men men

I går när jag gick upp vid sex så va de tre grader de va bara gå in i klädkammaren och leta fram vinter jackan och jag kan säga att jag va glad över att jag tog den de va inte varmt allas i går men nu är väll intern + snön på G den är väll lite efterlängtat om jag ska vara ärlig men de får inte vara samma kyla som de va förra vintern då blir de jobbigt nä nu ska jag gå och klä på mig och sen packa sen ska jag förbi banken en sväng sen jobbet men efter jobbet så ska jag träffa min vän Jenny Vi ska åka och träffa Cecilia min dietist vi ska nämligen börja och tävla vem som kan gå ner mest i vikt kul va så nu kommer kunna följa mig här på min blogg och sen kommer jag väll att skriva lite om hur de går för Jenny med nä nu måste jag sätta fart kram

Kommentarer

Postat av: Jenny Westerholm

Nu är det igång!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback