Torsdag

2010-10-07 @ 18:01:52

ja då va de torsdag :D och i morgon är de fredag jippi sen är de helg vet ej tyvär en en om jag ska jobba i morgon hoppas att jag ska de :D men i alla fal jag skrev ju i går att jag hade ramlat och slagit i handleden m.m. i morse när jag gick upp så hade jag jätte ont i handleden plus axen :( men sen har jag fått inflammation i såret jag har på benet :( så de är lite jobbigt men ska tvätta och lägga om de i kväll så de blir fint :D men sen så ringde Magnus mig i dag på jobbet och berätta att vi skulle få ha Oscar i helgen snacka om att jag blev glad Oskar är min gammal hund som jag har skänkt bort till Magnus mamma och pappa på grund av privata  själ men jag är glad för att jag har gjort de han har de så himla bra där han får 100 om inte 200% så mycket som han vill och kräver så de är jätte kul :D nä nu ska jag lagga middag i dag blir de snitsel och pomes :D  ha de bra kram kram

Dom här vita liljorna fick jag av min älskade Magnus häromdagen när han kom hem i från jobbet :D dom är super fina :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback