Blommor och blader vi firar dena dager!

2010-09-11 @ 15:02:48

Ja god morgon el god efter middag el va man ska säga ja i modags fyllde jag ju år :D då vart jag 21 en stor tjej men nu har jag bara nio är kvar till 30 :( fan livet går ju så jävla fort :( men nu ska vi inte vara så tråkiga :D här kommer lite presenter jag har fått
Present listan
  • Pengar av min faster june
  • presentkort på H&M av pappa, Mikael & Nicklas
  • Te av Emelie ( har tyvär inte smaka på de en men ska ta och göra de i kväll)
  • pengar av Mamma & Jörgen
  • Pengar av Morfar
  • Plånbok av Magnus
  • Pengar av Fredrik & Ingela
Lite av alla blommor jag fick när jag fyllde år :D
I dag händer de inte så mycket ska bara ta de lungt ska träffa en kollega/vän Felisia sen senare i kväll kommer Jenny en gammal kollega hit och hälsar på de ska bli så kul att se henne de va ett år sen vi sågs sist vi träffades när jag började jobba på ett bolag som sålde tele2 produkter så i dag ska vi ses (Längtar) de ska bli toppen kul :D
Nä nu ska jag hänga tvätt :D ha de gott :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback