Har du en ifon

2010-09-22 @ 14:28:05

hej hej

Ja i natt har jag Magnus sovit hos pappa :D de va mysigt men i går när jag sat i soffan och kollade på Idol så sat jag och kollade in lite nya appar till min tele :D då hittade jag en som jag laddade ner och den kan jag värkligen rekomendera en är friee allså gratis så den kostar inget och den är Trygg hanssas  hjärt och lungrädning de står hur du ska göra när du kommer till en son sitvation du kan även tästa på hjärt och lungrädning i telefonen plus att du kan tästa dina sjuk kunskaper som hur du ska göra om någon du skulle träffa på någon i skogen så har du ju allatid telen med dig då kan du gå in i dena app och kolla hur du ska göra i sådana lägen den är toppen bra har du en Ifon så ladda ner den om du har möjlig het

Just nu sitter jag på jobbet som vanligt :D vi har en liten rast men nu ska jag börja ringa i gen :D jag älskar värkligen mitt jobb :D nä nu måste jag fortäta plus att jag ska dricka upp min redbull som jag fick av min chef i går sparade min tills i dag alla andra drak upp sina i går :D aja nä nu måste jag sluta hörs sen kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback