Onsdag

2010-09-29 @ 14:48:44

Ja nu har vi bestämt oss eller vi och vi de är väll jag som har bestämt mig jag och magnus kommer att flytta i från varan på grund av ekonomiska skäl asså de är sorligt att vi ska be höva flytta i från varan på grund av ett jobb men jag hoppas nu att jag kan få ett nytt jobb snart som inte är provition m.m. så på måndag flyttar jag hem till min pappa :( kul men en då inte då får jag ju inte sova med magnus men vi har nog löst de en då jag hoppas deta ska bli bra nu :)


Men i alla fal dagen har varit toppen en så länge i dag :D solen skiner de är lite små kalt de kan ju inte bli bättre :D jobbet i dag har gåt siså med jag har 2st bokningar en så länge i går när jag gick hem hade jag 6st då kändes de bra men nu fan de går skitt alltså jag hoppas på flera men i morgon kväll kommer min kära mamma hem till mig och magnus och ska bo hos oss till lördag då mina bröder fyller 20år de ska bli toppen kul deras presenter är klara men inte köpta en :( men jag ska fixa de i morgon efter jobbet nu ligger vårat system nere men jag hoppas att de kommer i gång snart nu ska jag springa i vägg kommer in och skriver snart i gen :D:D kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback