Söndag!

2010-09-12 @ 16:27:12

Ja då va de söndag i gen i morgon är de en ny vecka med nya upplevelser och lärdomar =)

i dag har jag bara vart hemma håller på att fixar en ny header så jag har fixat med de lite sen i går så va två vänner här och åt lite mat meningen va att vi skulle kolla film men vi fasta i köket och satt och prata en massa skit de va super kul nu alldeles strax  ska jag böra fixa mig jag och Magnus ska nämligen åka till pappa och äta lite mat de ska bli kul nä nu måste jag fixa mig kram
P.s de här åt jag nys jag tyckte att jag va värd de efter att ha tvättat och plockat i lägenheten lite :)
glass med blå bär, hallon & björn bär super gott :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback