God morgon Sverige!

2011-01-21 @ 10:12:07

Jag hoppas att allt är bra med er. Med mig är de bara bra nu jag har bara några munsol som jag vill ha bort men dom är på G bort nu :D som tur är ja i går kväll hände de inte så mycket vi hade tvättstugan + att Oscar min gamla hund va här hans nya matte å husse skulle på teater så då fick han vara här men de gick bra :D men i går gick vi och la oss tidigt i sängen vid nio tror jag att vi båda låg i sängen å kollade på film den hette '' Showtime'' jag tyckte den va bra Magnus somna men jag tror att nu är de hans tur att bli sjuk de känns lite så men de är ju väldigt skönt att de kommer nu och inte när vi ska ut och resa

Men i dag så ska jag jobba fast jag börjar jobba klockan 13:00 -17:45 så jag åker på en stängning men sånt tackar jag aldrig nej till att få stänga tycker att de är ganska skönt att få stänga
Men i alla fal i dag är de ju FREDAG!! så himla skönt så i kväll blir de fredags mys de ska bli jätte mysigt nä nu måste jag gå ha de gott kram kram

Kommentarer

Postat av: Josefine

- Kul att du mår bra. Jag gör också det och livet flyter på. Just nu sitter jag och väntar på att en lektion ska börja. Riktigt segt!



Vad gör du just nu?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback