God morgon!

2011-01-10 @ 11:37:56

God morgon alla blogg läsare jag hoppas ni har sovit lika gott som jag ?

Ja i helgen har vi varit i sandhamn de har vart toppen mysigt jag har inte mått så bra men vill inte gå in på de i bloggen just nu kanske lite längre fram i tiden vem vet!? i dag händer i inte så mycket ska baka och så här hemma fixa lite luncher till min älskling passa på menads men ändå bara är hemma sen ska jag ner till farbror polisen och fixa mitt pass
För dom att jag, Magnus å Magnus mamma ska resa till Spanien i Mars men man vill ju att allt men sont som har med pass att göra ska göras först för som att man inte vet hur lång tid de tar å få de på www.polisen.se så står de att de tar upp till 5 arbets dagar innan man får de el om de är många som vill ha pass så kan de ta längre tid men de jag menar är ju de att om jag fixar de nu så behöver jag inte få panik sen innan vi ska åka för att jag inte har fått mitt pass så de ska jag fixa i dag :D
Nä nu måste jag sätta lite fart

Kommentarer

Postat av: ♥ L A I L A ♥

tack för tipset=) Men jag köpte faktiskt två stora flaskor när jag var i spanien med alow vera gel, men visst är det skitbra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback