Torsdag!

2011-01-20 @ 11:00:47

Ja äntligen är de torsdag i gen å i morgon är de fredag sen är de mys helg som gäller bara ta de lugnt men vi ska inte bara ta de lugnt utan vi ska fixa i lägenheten å så ska vi göra en storstädning är nog min tanke vet ej man Magnus har samma tanke men vi brukar ha samma tankar å tycke om de mesta så om jag har en tanke på de så blir de oftast så för som att vi har ofta samma tankar och tycke å smak om de mesta

Men i alla fal i dag blir de JOBBET!! de ska bli jätte kul så nu ska jag snart börja att fixa mig å så ska jag fixa lite lunch innan jag åker i dag tror jag att de blir makaroner och köttbullar ( inga hemma gjorda )
Men jag lovade ju att berätta om middagen i går som jag skulle överska Magnus med den vart jätte populär glömde att ta ett kort men de får räka med en beskrivning el?
Receptet:
Såsen
3dl visp grädde
½ dl hummerfond
Detta ska koka i ca 10 min
Maten
Ta 4 lax bitar i en ungsäker form där du blandar
4 hakade vitlökar
salt
vitpeppar
gormekrydda
rivet apelsin skal från 1 apelsin
Låt detta stå i ugnen i 20 min efter 20min tar du ut fisken å häller i grädd såsen sen ställer du in den å låter de stå i ugnen ytterligare 10min sen är de bara att servera med sallad el ris eller vad nu ni känner för.
Nä nu måste jag gå ha de gott

Kommentarer

Postat av: Josefine

- Hej! :) Ajaj, munsår gör ju jätteont. Stackare. Vi får hoppas att det försvinner. Allt bra med dig annars?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback